Ahlan Wasahlan =)

Followers

Translate

Monday, October 31, 2011

akhirnye

dapat jugak aku buat group uliya shifa
nak tahu tak apa maksud uliya dan juga shifa

uLIYA berMAKSUD 5....DALAM bahasa cINa....
nak tahu sebab kenapa ambek angka 5 sebab ahli group tu kan just ada5 so ambeklah 5
dan shifa maksudnye penawar

bagi aku dioranglah penawar ketika aku susah dan merekalah yang memberi aku ubat ketawa
ketika aku dalam kemurungan

bagi aku merekalah ketawa,merekalah senyuman yang memberi aku kekuatan ketika aku dalam kesulitan

maksud lain bagi SHIFA


S-selalu ada ketika susah dan senang dan akan selalu setia menjadi kawan
H-hargai setiap masa waktu dan kenagan ketika bersama dan selalu akan ada
I-ini barulah yang dinamakan persahabatan yang sejati kekal selamanya
F-fahami dan mengerti setiap raut wajah ketika ada masalah dan cuba untuk membantu
A-akan sentiasa ada dan membuatkan teman yang duka menjadi ceria dan gembira

harap group ni akan kekal selamanya dan segala kengan kita bersama akan selalu ada di dalam hati buat selama-lamanya

No comments: