Ahlan Wasahlan =)

Followers

Translate

Tuesday, November 1, 2011

hari yang memberi senyuman

hari ini aku dan geng uliYah shiFa buat satu fotograpy di sekolah
habis posing maut kita org bereempat
tapi sayang uliya shifa just jadi shfa,,,,
i nye takda sebab ieba takda
aku rasa sunyi pulak bila ieba takda...
dahlah lama tak nampak dia kt sekolah
kat facebook pon dah tak nmpk batang hidungnye?
rasa rindu sungguh aku kat budak ieba tu...


aku ngah tryx2 edit logo group uLIya SHifa tapi tidak tahulah
lawa ke tidak?
aku ni bukannya pandaimana pon nak buat loGox2 ni bagai....

aku nak tanya kat group uLIyashifa korg nak aku buat logo yang macam mana
supaya group kat facebook kita tu tk kosong
??????
akan semua aktiviti group aku akan updetkan
kat blogger dan juga kat facebook uliyashifa....


dan aku harap group ni akn kekal...sampai bila-bila..insyallah

No comments: