Ahlan Wasahlan =)

Followers

Translate

Saturday, November 12, 2011

Puisi untuk sahabatku seindah mawar berduri

Di awal pertemuan Kita
kita di temukan di satu tempat yang amat bermakna
di persahabtan penting buatku
disitu terdetik saya ingin berkenalan dengan dirimu sahabat

kerana kan satu like tercipta satu persahabatn
meski kita berjauhan dan tidak dpat bertentang
namun kita tetap merasa kedekatan
kita saling bergurau dan bercanda di muka buku

setiap tawa yang awak buat pada saya tidak di lupakan
setiap senyuman yang saya ukir ikhlas untuk kamu sahabtku
tidak pernah ada terdetik ingin lupakan dirimu
meski kita jauh selelu doaku agar dekatkan kita

ku harap persahabtn ini akan terus kekal
kekal sampai bila-bila
jika suatu hari nanti allah mengizinkan
kita berjumpa dan bertentang

pasti ketika itu akulah insan yang gembira
tapi terdetik dalam hati rasa segan dan maluku
meski tidak dapat bersua
hanya satu pintaku

jika aku dalam kelalaian
ingatkanlah aku
jika aku terlupa tentangmu
ingatkanlah aku
kerana aku hnya manusia
yang kekadangnye alpa dan mudah lupa

jangan lupakan saya tau.....sayang kamu sahabat..ikhlas dari :SITI SUHAILI aka LILY AMY


No comments: