Ahlan Wasahlan =)

Followers

Translate

Friday, December 30, 2011

Happy New Year

God never leaves us God always remember us, Allah is aware of and hear?? May 2012 this year I'm going to get better and more useful and more loved and well loved by the people I love..





Sunday, December 11, 2011

Tentang mereka

ini adalah akak angkat aku yang pertama,aku anggap dia mcm akk aku sndiri
aku asa mcm best je jdi adik dia...
memg best syg sgtx2 kat akk nia....
umur dia 22...mcm akk sulung bagi aku...
bila aku susah bila aku mengis atau ketawa aku share ngn akk nia
dia memg selalu ada bila aku perlukan dia
rindu sgt kt akk nia
sehari tk msj tk sahh...smpai kn dh tak tau nk ckp ap hehehehhe
tpi smlm sehari ke dua hri aku dh tk msj akk nia
rindu tu memg lah rindu..tpi kalau msj tak tau nk ckp ap
aritu mse dpt free call hotlink ya allah
bestnye aku beborak ngn kak nia...pelawak sungguh tergelak smpai pecah perut aku d buatnye
time tu lak aku ngh skit tekak ya allah boleh terkeluar semua tekak aku d buatnye
mak ayh aku mesti pelik asal lah ank dara aku sorg ni
malamx2 gelak sorgx2 dlm bilik dh lah kunci pintu lak tu
tk bukak lmpu hahahah.........
akk nia memg the best syg akk nia sgtx2...or mama nia heheheh....


kakak aku yg kedua nma nye siti nurhafizah
ni akak angkat say juga dia duduk di sabah jauhkn
tapi taun depn dia nk mai penang alah still jauh gak ngn saya
ermmmm........................... :"(((((((
tpi tkpalah asalkan saya thu akk saya ni sygkn sy
sya pon syg sgt kt akk sy ni
walaupun dia jauh tpi dia tetap dekt..
dia umpama akk kedua bgi sy....
umur dia tk slh 20..yeke...hahahhatol ke kak 
adik lupa ni hehehheeh.....
kalau slh taip sorry yer huhuhhuhu

miss akk selalu...


ni akk ketiga saya nma dia ela nma penuh shazila...
sedp an...memg sedp
sy dh jdi adik angkt dia dh nk hmpir 2 tahun...
sy mula kenal akk ela mse dia umur 18 thun skg dia umur 19 thun still muda g
heheheheheh.....
lama tk contc dn dfr suara yg loght kedah tu rindu
bila ckp ngn akk ela memg pekat loght nye
nnti mesti terikutx2....hahahahahah sengal je kan sy ni
boleh lah ikutx2 org hahahahahahah......

rindu masa sy ngn dia rpt dulu tpi ap daya dia busy sbb
dia still budk U lgi study
so sy fhmlah......
rindu akk ela + syg akk ela sgtx2....


ni pulak akk angkt sy yg kedua...sbnrnye akk ela tu yg pertama jdi akk angkt sy dn yg ni akk angkt sy yg keempat
dia bru je abis spm harapx2 dpt lah result yg the best kan
akk angkt sy yg ni dh kenal sy hmpir 2 thun sme mcm kak ela
dia duduk kt btg kali je
nma je dkt tpi jumpa nye tk pon masingx2 segn hahahahah
aritu akk sy ni ad jemput dtg umah mse raya nk selebrate
bufdy dia
sy nk sgt dtg tpi apakn daya ayh sy ad hal..ermm..........
semua family dia kenal sy termasuk mak dia
hye cik 
acik ni comel lah hehehehehehehehe,,,,,,,,

ni pulak akk angkt sy no 5...heheheheheheheh
nma dia shahlinda sedp kan...
heheheh dn lawa mcm org nye juga...
akk alin ni form4 thun dpn form5
alamtnye tahun dpn lost contc lah ngn dia
sbb busy for smp tkpa 
fhm..nasib heheheheh
akk alin pon dekt je duduk kkb
tpi tak taula bila lehh jumpa/....ermm....
syg akk alin dn rindu sbb dh lama tk cht ngn komn ...




ni semua akk angkt aku
dan aku syg diaorg semua sgtx2.....

heheheheheheh...........................
harap suatu hari nnti aku akn jumpa ngn diaorg semua...
selain di pdg masyar nnti huhuhu
biarlah nnti aku jumpa diaorg dlm keadaan masih bernyawa huhuhuhuhu
syg semua akk angkt aku........................
ikhlas dri adik....lily amy(siti suhaili)



Monday, December 5, 2011

♥.♥.♥.___________♥.♥.♥.

the discharge of the heart 

Every Silver age should be in the sharing of each should give the cry to say if sad in express if necessary

If you smile when you're laughing, I'm sad I cry, and if you're suffering from the pain I feel
Therefore I want people that are around me was always a smile ... ... laughing and happy I was able to create whatever as long as they are happy with me.If you are in the dumps are efficacious to tranquility ubat is a a sincere smile of a man we affectionately

Wednesday, November 30, 2011

kak Nur Hidayah Ameeruddin ^_^


nama nye nur hidayah
saya panggil akk dayah
dia comel cntik cute
dan dia juga ramah 
sy suka dpt berkenln dgn dia
sbnrnye sy tak tau nk ckp ap pasal kak dayah
kak dayah cntik sgtx2....
kak dayah ni kacukan
bestkn dapat family kacukan
try tgok mata dia bulat sgt
cute kan
walaupun sy bru kenal dia
tpi 
saya rasa dia baik sgt
syg akk dayah ..

Monday, November 28, 2011

kau selalu buat aku tersenyum (haiza)








 AKAN SELAMANYA KAU DI HATIKU
AKAN SELAMNYA KAU SAHABTKU
AKAN SELALU KAU DI HATIKU
AKAN SELALU KAU DI FIKIRNKU
AKAN SELALU AKU MENYAYANGIMU
KAULAH SAHABATKU
NURATUL HAIZA BT FAIZAL.
SETIAP KENGAN DAN MEMORI KITA BERSAMA
AKAN SENTIASA AKU PAHAT SETEGUH MUGKIN DI DALAM HATIKU
 KAU DAN AKU DAH LAMA KENAL
WALUPUN DULU KITA TIDAK SEBEGITU AKRAB KINI
TAPI AKU SGT GEMBIRA KERANA ALLAH
TIDAK PERNAH PISAHKN KITA
DARI DULU SAMPAI SEKRG
KAU SENTIASA ADA BERHAMPIRN DENGAN DIRIKU
AKU AMAT SAYANGKAN MU SAHABT.
AKU HARAP KAU JUGA RASA SEBEGITU.





HARAPANKU AGAR KITA AKAN MENJADI LEBIH AKRAB
DAN KAN LEBIH MEMAHAMI DIANTARA SATU SAMA LAIN
DAN AKAN SALING MELEGKAPI DIANATARA SATU SAMA LAIN
JIKA AKU ADA KEKURAGN KAU PASTI ADA KELEBIHAN
JIKA AKU MEMPUNYAI KEISTIMEWAAN KAU PASTI ADA KESEMPURNAAN

^_________^ Haiza

kau Ada dikala ku suka
diKala ku duKa
sETiap tangisan dan juga ketaWa
Kau ada dikala ku perlu
Setia MenemaNiku
pegang erat tanganku bila aku jatuh

kaulah yang selalu
selalu menemaniku
mendengar kisah pahit manis hidupku
kaulah yang disitu
setia menungguku
kaulah yang satu menjadi
SaHaBatkU..♥♥


ku tahu ku kan selalu ada
ada dirimu,
dan ku harap kau juga rasa begitu
kaulah selalu
selalu menemaniku
mendengar kisah pahit hidupku
kaulah yang setia menemaniku
kaulah sahabatku selamanya....

this is for U haiza
NURATUL HAIZA BT FAIZAL.AKA( ejja).
i Love U so much best Friends forever and ever .



Saturday, November 26, 2011

happy birthday,selamat hari jadi,ذكرى سنوية سعيدة

assalamualaikum, heheeh hye feyzah yang di atas sorry yer lily main ambek je gmbr feyzah ngn kawan feyzah ni
main tangkap muat je nie..heheheheheh lily nak ucapkan selamat hari jadi semoga pnjg umur dan murah rezeki sahabt. semoga berjaya dunia akhirat
dan semoga persahabtn ini kekal smpai bila-bila....amin...
yang selebihnye wish lily kt fon tu....bce tau jgn tk bce heheheheh

Thursday, November 24, 2011

suka-suki mmbuatnye


كنا أصدقاء الآن، لبعض الوقت.


من خلال فترات صعود وهبوط، والدموع وتبتسم.


جميع تلك الرسائل المنتهي، أفضل أصدقاء إلى الأبد.


جميع هذه الأفكار، بعض من الجنون، وبعض ذكية.


أننا نتقاسم الأوقات السيئة، والسعادة، ونعرف صداقتنا، سيكون أقل.


أوقات قضينا معا، سوف دائماً تبقى في قلبي.


أننا نعرف هذه الذكريات، أن الأخير منذ البداية.


الحديث لساعات على الهاتف، يمكنك دائماً كانت نصيحة جيدة للقرض.


وحتى أكرس هذه القصيدة لك، لأنك صديق الذي بقي صحيح!


نحن أصدقاء حصلت على ظهرك أنت حصلت الألغام ، وأنا تساعدك على الخروج في أي وقت! أن أراك يصب لرؤية تبكي تجعلني أبكي وأريد أن أموت وإذا وافقت على محاربة أبدا ولن المسألة المتواجدون خاطئة أو صحيحة إذا كسر في القلب يحتاج الى اصلاح سأكون هناك حتى نهاية الحق إذا الوجنتين هي يتم إرسال الرطب من قطرات من الدموع لا تقلق دعونا نذهب اليد مخاوفك في الحب جهة ، وسنكون اصدقاء حتى النهاية!!




إلى الأبد وقت طويل جداً. كيف يتم ذلك أن الناس يمكن الحديث حتى عرضاً عن مفهوم الذي لا يمكن حتى نقضي على أذهاننا حولها؟ في بعض الأحيان لدينا صديق ونحس أن أرواحنا ترتبط ارتباطاً وثيقا. ونحن نعلم أن الاتصال فوق الزمان والمكان. ونحن نعلم أن أينما كنا في حياتنا ونحن سوف تبقى دائماً أصدقاء. حتى إذا لا نرى بعضها البعض لسنوات تمكنا من التقاط الحق حيث توقفنا. وهذا هو ما يعني الناس عندما يقولون أصدقاء إلى الأبد لدينا شيء أن يحمل لنا معا شيئا أن جعلنا كلا أفضل شيء يسمى يجري صديق فإنه يجعل متعة لا تنتهي ابدأ وأنه يساعدني على معرفة أنه عندما أنا …


سوف يقف إلى جانب الكفاح مساعدة الجانب الخاص بك جميع المعارك الخاصة بك وابدأ اترككم وحدها وعندما كنت أبكي أنا الحصول على كوب واسمحوا ملء ذلك وإلقائها في المحيط ويمكننا الجلوس ومشاهدة

Wednesday, November 23, 2011

beautiful gift

Love is like a lump of gold,
Hard to get, and hard to hold.
Of all the girls I've ever met,
You're the one I can't forget.
I do believe that God above,
Created you for me to love.
He chose you from all the rest,
Because he knew I would love you best.
Love me in the Autumn, when the leaves are turning brown,
Love me in the Winter, when the snow is falling down.

Love me when I'm happy, and even when I'm sad,
Love me when I'm good, or when I'm oh so bad,
Love me when I'm pretty, or if my face is plain,
Love me when I'm feeling good, or when I'm feeling pain.

Love me always darlin', in the rain or shining sun,
Love me always darlin', after all is said and done,
Love me always darlin', until all our life is through,
Love me always darlin', for I'll be lovin' you!

To love is to share life together
to build special plans just for two
to work side by side
and then smile with pride
as one by one, dreams all come true.

To love is to help and encourage
with smiles and sincere words of praise
to take time to share
to listen and care
in tender, affectionate ways.

To love is to have someone special
one who you can always depend
to be there through the years
sharing laughter and tears
as a partner, a lover, a friend.

To love is to make special memories
of moments you love to recall
of all the good things
that sharing life brings
love is the greatest of all.

I've learned the full meaning
of sharing and caring
and having my dreams all come true;
I've learned the full meaning
of being in love
by being and loving with you.
My love is like an ocean
It goes down so deep
My love is like a rose
Whose beauty you want to keep.

My love is like a river
That will never end
My love is like a dove
With a beautiful message to send.

My love is like a song
That goes on and on forever
My love is like a prisoner
It's to you that I surrender.


Monday, November 21, 2011

hati keliru

ouhhhh...tidak...

Mengapa harus aku yang terima semua ni
kenapa aku yang terpilih olehmu
untuk melalui ujian ini ya allah


aku tidak kuat kalau sendiri
aku tidak kuat dan teguh tanpa dirimu membantu
aku lemah,aku sangat lemah tanpa mu ya allah


aku sangat lemah ya allah
aku mohon ya allah berikan aku penyelesaian nya
jagan buat aku mcm ni ya allah
jagn buat aku terasa ter siksa begini

tolong aku ya allah
berikan aku petunjuk mu..
aku mohon ..

Sunday, November 20, 2011

alhamdulilah atas segalanya

aku hanya hambamu ya allah
aku hanya manusia lemah yang tiada daya untuk melawan takdirmu
aku hanya seorang insan yang kekadang lupa akan tugasku di dunia ini
aku kekadang lupa namamu
maafkan aku ya allah

aku hanya manusia
hanya khalifah yang sering mudh tergoda
bimbinglah aku ya allah
bimbinglah aku kejalan benar....

Tuesday, November 15, 2011

puisi ini hanya untukmu

permulaan perkenalan
aku mengenal kan diriku sebgai seorg teman
kemudia keakrabn dan bermulanya detik perkenalan sebgai akak dan adik
tidak pernah aku menyangka bahawa aku akan menjadi sebahagian dri hidupnya
memanggilnya dengan gelarn kakak

sangat bermakna buatku
kerana aku amat merindukan kasih
seorang kakak
kerana perasan itu tidak pernah aku rasakan
apabila aku mengenali dirinya
terus aku dapat rasakannya

Io dico grazie per tutto quello che siete disposti a darmi
bene prendersi cura di te stesso mio fratello sarà sempre la preghiera io sono sempre lì con te

sayang kau sangtx2

kenapa setiap hari setiap saat detik asyik ingat kau je
aishhh myb sebab hari sabtu tu kot
aku tak tau lah cik haiza oiiii
sehari tk dengar suara kau
aku asa boring gilerx2....

kenagn terakhir aku ngn kau dekat restoran ni
12,11,11 adalah hari persahabatn kita
genap 9 tahun kita berkawan
aku harap kau tak akan pindah
aku harap kau takkn tinggal kan aku
aku betolx2 rindu kau...

Saturday, November 12, 2011

Puisi untuk sahabatku seindah mawar berduri

Di awal pertemuan Kita
kita di temukan di satu tempat yang amat bermakna
di persahabtan penting buatku
disitu terdetik saya ingin berkenalan dengan dirimu sahabat

kerana kan satu like tercipta satu persahabatn
meski kita berjauhan dan tidak dpat bertentang
namun kita tetap merasa kedekatan
kita saling bergurau dan bercanda di muka buku

setiap tawa yang awak buat pada saya tidak di lupakan
setiap senyuman yang saya ukir ikhlas untuk kamu sahabtku
tidak pernah ada terdetik ingin lupakan dirimu
meski kita jauh selelu doaku agar dekatkan kita

ku harap persahabtn ini akan terus kekal
kekal sampai bila-bila
jika suatu hari nanti allah mengizinkan
kita berjumpa dan bertentang

pasti ketika itu akulah insan yang gembira
tapi terdetik dalam hati rasa segan dan maluku
meski tidak dapat bersua
hanya satu pintaku

jika aku dalam kelalaian
ingatkanlah aku
jika aku terlupa tentangmu
ingatkanlah aku
kerana aku hnya manusia
yang kekadangnye alpa dan mudah lupa

jangan lupakan saya tau.....sayang kamu sahabat..ikhlas dari :SITI SUHAILI aka LILY AMY


gambar aku dan dia


kami sama
kami serupa
kami tak berbeza
kami saling sayang
kami suka berkawan
kami saling rindu
kami amat menyanyangi persahabatn ini
kami satu

harap hara
hubungan ini akan kekal
tnda persahabatn aku dan dia
akan sampai bila-bila
aku simpan..aku syg kau sgtx2 haiza.....
aku harap kau jaga bnda tu elok aw

Wednesday, November 9, 2011

ahhh dalam kesibukan

dalam sibukx2...nak buat assigemtn akk sedara aku ni
aku boleh agi main facebook....
heheheh....
biasalah aku.....

apa kes lah ank org sorang ni
esok sek aku ada buat hari koko
maklum sek ni ketinggalam sikit
nak spm baru buat

apa-apa pon rasa terharu sbb dorg fokus kn kt budk pmR
heheheh....

aku syg sgt kt sek tu...
nanti cuti 2 bulan mesti rindu kt sek....ermm

Tuesday, November 8, 2011

my editing for uliya shifa group

INILAH MODEL-MODEL GROUP AKU ULIYA SHIFA
MODEL YANG FREE....SUSAH NAK DAPAT VOLENTIAR NAK POSING....


Monday, November 7, 2011

uliya shifa =)

I just hope one of the eternal bond of friendship that's all I had dreamed that love would be in the search and it comes naturally bond a friendship soul mate but it may have similarities with love. they thought I was too happy with the friendship but that's what I want most of eternal friendship, mutual understanding of each chock schools of mutual support and mutual help

I love the feeling it's so easy for me to love someone even if that person is someone new in the life of me if her's good and if I confertable her became friends with myself I would be so easy location of her name in my heart so much space in my heart this is still empty but I was wrong

o God my God I'm begging you to extend the relationship between me and those I cared about eternal and lasting forever had in the five part I has decreed for us please just find us back and let the memory and the memory of all our shared fixed eternal and fresh in the memory.

org yg setia like..

Sunday, November 6, 2011

salah ke aku?

 AKU TAK PAHAM KENAPA DIA YANG SALAH
AKU YANG RASA SERBA SLAH?
ke memang salah aku aishh pening lah aku di buatnye

kenapalah dia kena hadir dalam hidup aku
disaat aku sedang ingin tidak ada sesuatu hubungan yg ____________ kenapa dia tak phm?
salah kah aku ingin pertahnkn perinsip aku tidak mahu berhubungn _______ itu sebelum waktunya tiba?

lagipun kini kita masih terlalu kecil untuk merasai perasan sebegitu
kenapa susah sekali untuk dia phm itu semua kenapa?
pening aku d buatnye?

ya allah berikan aku petunjukmu
brikan aku hidayah mu
semoga apa yang aku lakukn ini adalah keputusan yg sebenr
mungkin kini dia sakit hti sbb aku buat dia terluka

tapi akan selalu doa aku meiringi dirinya....
semoga dia bahagia nnti..<3

_________________ bukan maksud sy nk buat awk skit...mahupun terluka...
maafkan saya...

Saturday, November 5, 2011

rindu pulak aku kat budk ni

SAYA RASA YANG SAYA SANGAT rindukan budak yang bernama nor sahiba ni
weii kau g mana ahh...lama tk nmpk kau
sunyi lah cik syg oiii...........
sunyi bila tak dengar lawak kow
aku rindu sgt kt kau....
haiza dodol..aku tempoyak kau epal kan...
aku rindulah kat kau epal....

nak nagis pon ada......
ermm.....................................................................:'(