Ahlan Wasahlan =)

Followers

Translate

Sunday, November 6, 2011

salah ke aku?

 AKU TAK PAHAM KENAPA DIA YANG SALAH
AKU YANG RASA SERBA SLAH?
ke memang salah aku aishh pening lah aku di buatnye

kenapalah dia kena hadir dalam hidup aku
disaat aku sedang ingin tidak ada sesuatu hubungan yg ____________ kenapa dia tak phm?
salah kah aku ingin pertahnkn perinsip aku tidak mahu berhubungn _______ itu sebelum waktunya tiba?

lagipun kini kita masih terlalu kecil untuk merasai perasan sebegitu
kenapa susah sekali untuk dia phm itu semua kenapa?
pening aku d buatnye?

ya allah berikan aku petunjukmu
brikan aku hidayah mu
semoga apa yang aku lakukn ini adalah keputusan yg sebenr
mungkin kini dia sakit hti sbb aku buat dia terluka

tapi akan selalu doa aku meiringi dirinya....
semoga dia bahagia nnti..<3

_________________ bukan maksud sy nk buat awk skit...mahupun terluka...
maafkan saya...

No comments: