Ahlan Wasahlan =)

Followers

Translate

Sunday, October 30, 2011

hang out with my cousin

keindahan alam yang membuatkan sesuatu perhubungan menjadi rapat
keindahan alam yang membuatkan keikhlasan terjalin antara manusia
menjadi rapat dan mesra
menjadi akrab dalam gurau senda

tapi jagan sesekali lalai
akan tujuan sebenar kita diciptakan oleh yang maha esa
dia menjadikan kita untuk menjadi khalifah di bumi
untuk tunduk dan ikut akan perintahnya
mendengar dan janjinya syurga yang indah tak terkata

allah telah berjanji dan telah membuat penjanjian dengan kita
sejak kita di dalam kandungan lagi
terlalu banyak pertanyaan dan soalan yang di kemukakan
apakah kita sanggup menharunginya ataupun tidak
mahu atau enggak?

ini adalah DIANTARA KENAGAN AKU BERSAMA AKKX2 KESANYANGAN AKU
IAITU AKK SEPUPU AKU YANG TELAH AKU ANGGAP SEBAGAI AKK KANDUNG
MEMORI YANG INDAH KAMI BERSAMA..DI TAMAN MELENIUM..







DAH ABIS BYE SEMUANAYA NNTI SAYA UPDET LAGI YER..TATATATA

No comments: