Ahlan Wasahlan =)

Followers

Translate

Saturday, April 21, 2012



Setiap gambar pasti ada cerita di sebalik yang tersirat .

gambar yang di atas ni banyak kesimpulan dan kisah yag dapat kita
simpulkn.
contohnya erti sebuah persahabatan yg tidakmungkin
dapat di tafsirkan
zaman sekarang begitu sulit untuk 
mendapatkan yang betulx2 setia dan yang betulx2 
syg kita dngn ikhlas
teman gurau
teman ketawa ramai
tetapi teman menagiss??



mungkin korg bila bukak je
akunya blog
mesti ad updet pasal kawan
nak tau kenapa
sbb bagi aku diaorg segalanya

diorg tmpat aku nak menagis
diaorg tmpt aku rasa sedih
dan bila aku ketawa dia org yg sudi temani aku

setiap keindahan itu pasti akan ada tangisan
tangisan yang mmbuatkan aku jdi tidak keruan
meraung meluahkn segala
kesakitan yg di rasakan

melalak bagai org tidak siuman
kerana kesakitan yg di rasakan amat
menyakitkan
dan tidak dapat di terima akal
tetapi sngt sakit di hati

perasaan tangisanku hanya allah yg thu
















No comments: