Ahlan Wasahlan =)

Followers

Translate

Thursday, April 19, 2012


aku tahu tidak sempurna aku sedar yang aku hanya manusia biasa, aku tahu tidak sesempurna dia yg boleh mmberi segalanya kepadamu ilmu dan kepandaian tetapi aku ad kasih syg 

aku syg dirimu sepenuh hatiku kwn aku thu aku jarang bersemuka dengamu dgn itu mmbuatkn aku janggal dan agak tidak selesa dgnmu mungkin ia sama dengnmu 
aku thu aku banyak sakit kan hatimu dalam diam
tetapi itu bukan pintaku percayalah aku memang syg dn rindukanmu
tipulah yg aku katakan aku bnci dan tidk prnh ambik peduli tntangmu
ap sahaja yg dirimu beri kepadaku 
aku simpang sebaik-baik hartaku 
kerana aku sedar pemberianmu susah dan sulit aku dptkn
aku rindu ketawa dan gelakmu
aku rindu segala-galanya tentangmu teman
tetapi ap daya aku manusia.

mungkin dirimu lihat aku buat kamu wujud tk wujud tetapi
sebenarnya sudut dlm htiku
ingin sekali aku menegur
dan berborak dgnmu
melihat tawamu
tetapi aku sememnagnya kelu dan tidk thu
ingin kata ap?


kekadang bila aku melihat wajahmu di dalam hp ku
aku terfikir kenpa kita terpisah kenapa kita jdi mcm ni
aku thu kini kamu dn mereka happy 
ngamm 
itu sudah alama aku thu 
tetapi ~~~~~

ermmm.... entahlahh
hanya allah yg thu
hari-hari diri ini
berdoa agar persahabtn kita semua
tidak akn berpecah
tnda-tnda nye dah ada
sorg demi sorg menjauh

sedih hti tk dpt di ungkapi
perit di hti tk dpt di bayangi
tpi ap daya ini tkdir allah
dan aku hrus terima ..

No comments: