Ahlan Wasahlan =)

Followers

Translate

Monday, December 10, 2012

saya MINAT DIA.. ♥

MOON GEUN YOUNG seorang actress korea yg sangat saya minat
dulu saya ni anti giler ngn korea bukanlah anti korea tpi anti KPOP lah but now semnjak sy dgr lagu 2NE1 Terus saya jatuh cinta dkt KPOP and than tetiba tertgok cerita drama KBS yg bertajuk Cinderella Stepsister dlm tu MOON GEUN YOUNG berlakon sbgai kakak tiri yg tegas but dlm diam act dia seorang yg penyang dn berusaha I LOve her so much MOON geun young seorang yg sngt lovely and sporthing
nak tgok muka dia jap eh saya post...



ermm nak cari yg the most beautiful



♥umur dia 26 ikut korea ikut malaysia 25 :)
♥mula berkarya pd tahun 1999 dh mulakan karyanya sbgai model iklan
♥meskipun sudah berumur 26 namun raut wajahnya masih cntik dan nmpk muda so cute

jgn lupa pda siapa yg ada channel SBS untuk tgok CHEONGDAMDONG ALICE yg d lakonkan oleh MOON GEUN YOUNG  conform the best ^^

No comments: