Ahlan Wasahlan =)

Followers

Translate

Friday, April 6, 2012

this my life ????????

Ya allah perasaan apakah yang ada di hati ini
aku keliru aku pening
mengapa aku boleh ada perasaan ini kepadanya
sememangnya aku syg dia
syg sebagai teman
tetapi mengapa begitu mudah
untuk hati ini terbuka
untuk biarkn dia hadir dengn sendirinya
apakah dia jdohku ??

ya allah aku keliru
aku bingung
dengan segala ini yang telah berlaku.....
aku tidak mahu ia hadir sekarang kerena sekarg
bukan masanya
aku igin belajr aku igin
fokus pada pelajarnku

kuatkan imanku
kuatkan ketaqwaan ku kepadamu
bimbing aku kejalan yg benar
bimbing aku menuju ke syurga mu
ajannah mu
bukannya ke an'nar mu 



Persahabatan (penting untukku)

assalamualaikumu
kepada semua pembaca tercintaku jyeahh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hari ini saya nak cerita pasal hubungan relantionship
p not like gf and bf ok it about friendshipp...

i love friendship ever

suka sangat dulu pernah berangn nak ad kwn dri kecik smpai besar
terasa mcm nk ad kwn yg selalu ad bila kita perlukan
rasa nak ad kwn bila kita ingin dia ad di sisi

betul tak mesti semua nak kan

ada kawan yang setia menemani tk kita suka dan duka
sudi berkogsi kesedihan dan menapis segala kesedihn kita
dan memberi kita sinar kebahagiaan.

bila tidak sehari melihat mu pasti aku merindui senyuman dan tawamu

lihat sahaja aku seperti insan yg tidk peduli akan dirimu
tetapi hakikatnya aku amat syg akn dirimu

syg aku itu tidak pernh kurang untukmu
hanya selalu bertambah, bertambah dan bertambah


aku benarx2 syg akn dirimu sahabat

 DI DALAM AKU MENDENGAR LAGU DAN DI DALAM SUNYIKU AKU MENGIGATIMU SAHABAT SYGKU PADAMU ATAS IZINNYA ALLAH INGTNYA AKU PADAMU ATAS IZINNYA ALLAH KERANA ALLAH TAHU AKU DAN DIRIMU ADALAH SEHATI

 DI DALAM KEGELAPAN PASTI ADA KECERAHAN (BILA AKU DALM KESEDIH) DIRIMU LAH YG SUDI MEMBERI AKU SENYUMAN DAN DIRIMULAH YG SUDI MEMBUAT AKU KETAWA KEMBALI TERIMA KASIH TEMAN SYG KAMU
KITA SENTIASA BERSAMA TIDAK KIRA DI MANA DAN SENTIASA AKAN BERSAMA DIRIMU DAN DIRIKU UMPAMA BELAANGKAS DI MANA ADA KAMU DI SITU PASTI AKAN HADIR DIRIKU DI SAMPINGMU TPI KINI KELASKU DAN KELASMU JAUH SEKALI
KEARABN DULU HMPIR PUDAR BILA BERTEMU LIDAHKU KAKU KELU INGIN KATA AP?
TETAPI KINI AKU SEDG BERUSAHA AGAR KITA TIDK RASA KAKU KELU DAN JANGGAL LAGI
AKN AKU MEMBUATKN MU SENYUM DAN AKU MMBUATKN MU SELALU SENYUM

Wednesday, April 4, 2012

menara kLCC (petronas) study about sains

hari ini adalah hari yang paling best sekali meski tk dpt nk mkn free :p kt MIHas 

tpi dapat shopping ngn mmber kt SURIa KLCC best sngt walaupun skit kaki heheheh biasalah tu berjalan 5 jaM shopping 5 jam sib baik ingt solat 
ustazah dh ingtkn heheeh ^_^ 
nnti kalau ppIm ad buat roM bongan lagi nk g lah best ^_^

ada gambar nk tgok ke jaP sy uplud kan








Monday, April 2, 2012

my model (sebalik lensa camera cannoku)










Inilah semua model -model lensa camera cano sy (atiqah) (shina) (elvy) paling byk elvylah hahahah gaya sakan mu huhuhuhu

subhanallah

akhirnya boleh juga bukak blog ni lailahailallah bersyukur atas segala yg kau berikan padaku ya allah

Tuesday, February 14, 2012

feelings ...

why people need to have feelings
why people need to have a sense of longing that she love someone close
and menagapa we think he is very meaningful for us
I miss him right
lazy but want to say or express what I miss him
again, I deny again, I miss and love him




Sunday, January 8, 2012

Selamat Hari Jadi



selamat hri jdi sahabtku yg amat aku sygngi
di setiap hri dn wktu aku amat meyangi dirimu
kaulh sahabt aku
ketika aku sedih,menagis
kau sentiasa setia menemani aku
kaulah shbt aku selamanya
tidak ad kurg sedikitpun
rasa syg dn kasih aku padamu sahabt
setia setik aku merindu mu

Friday, December 30, 2011

Happy New Year

God never leaves us God always remember us, Allah is aware of and hear?? May 2012 this year I'm going to get better and more useful and more loved and well loved by the people I love..





Thursday, December 15, 2011

Sunday, December 11, 2011

Tentang mereka

ini adalah akak angkat aku yang pertama,aku anggap dia mcm akk aku sndiri
aku asa mcm best je jdi adik dia...
memg best syg sgtx2 kat akk nia....
umur dia 22...mcm akk sulung bagi aku...
bila aku susah bila aku mengis atau ketawa aku share ngn akk nia
dia memg selalu ada bila aku perlukan dia
rindu sgt kt akk nia
sehari tk msj tk sahh...smpai kn dh tak tau nk ckp ap hehehehhe
tpi smlm sehari ke dua hri aku dh tk msj akk nia
rindu tu memg lah rindu..tpi kalau msj tak tau nk ckp ap
aritu mse dpt free call hotlink ya allah
bestnye aku beborak ngn kak nia...pelawak sungguh tergelak smpai pecah perut aku d buatnye
time tu lak aku ngh skit tekak ya allah boleh terkeluar semua tekak aku d buatnye
mak ayh aku mesti pelik asal lah ank dara aku sorg ni
malamx2 gelak sorgx2 dlm bilik dh lah kunci pintu lak tu
tk bukak lmpu hahahah.........
akk nia memg the best syg akk nia sgtx2...or mama nia heheheh....


kakak aku yg kedua nma nye siti nurhafizah
ni akak angkat say juga dia duduk di sabah jauhkn
tapi taun depn dia nk mai penang alah still jauh gak ngn saya
ermmmm........................... :"(((((((
tpi tkpalah asalkan saya thu akk saya ni sygkn sy
sya pon syg sgt kt akk sy ni
walaupun dia jauh tpi dia tetap dekt..
dia umpama akk kedua bgi sy....
umur dia tk slh 20..yeke...hahahhatol ke kak 
adik lupa ni hehehheeh.....
kalau slh taip sorry yer huhuhhuhu

miss akk selalu...


ni akk ketiga saya nma dia ela nma penuh shazila...
sedp an...memg sedp
sy dh jdi adik angkt dia dh nk hmpir 2 tahun...
sy mula kenal akk ela mse dia umur 18 thun skg dia umur 19 thun still muda g
heheheheheh.....
lama tk contc dn dfr suara yg loght kedah tu rindu
bila ckp ngn akk ela memg pekat loght nye
nnti mesti terikutx2....hahahahahah sengal je kan sy ni
boleh lah ikutx2 org hahahahahahah......

rindu masa sy ngn dia rpt dulu tpi ap daya dia busy sbb
dia still budk U lgi study
so sy fhmlah......
rindu akk ela + syg akk ela sgtx2....


ni pulak akk angkt sy yg kedua...sbnrnye akk ela tu yg pertama jdi akk angkt sy dn yg ni akk angkt sy yg keempat
dia bru je abis spm harapx2 dpt lah result yg the best kan
akk angkt sy yg ni dh kenal sy hmpir 2 thun sme mcm kak ela
dia duduk kt btg kali je
nma je dkt tpi jumpa nye tk pon masingx2 segn hahahahah
aritu akk sy ni ad jemput dtg umah mse raya nk selebrate
bufdy dia
sy nk sgt dtg tpi apakn daya ayh sy ad hal..ermm..........
semua family dia kenal sy termasuk mak dia
hye cik 
acik ni comel lah hehehehehehehehe,,,,,,,,

ni pulak akk angkt sy no 5...heheheheheheheh
nma dia shahlinda sedp kan...
heheheh dn lawa mcm org nye juga...
akk alin ni form4 thun dpn form5
alamtnye tahun dpn lost contc lah ngn dia
sbb busy for smp tkpa 
fhm..nasib heheheheh
akk alin pon dekt je duduk kkb
tpi tak taula bila lehh jumpa/....ermm....
syg akk alin dn rindu sbb dh lama tk cht ngn komn ...




ni semua akk angkt aku
dan aku syg diaorg semua sgtx2.....

heheheheheheh...........................
harap suatu hari nnti aku akn jumpa ngn diaorg semua...
selain di pdg masyar nnti huhuhu
biarlah nnti aku jumpa diaorg dlm keadaan masih bernyawa huhuhuhuhu
syg semua akk angkt aku........................
ikhlas dri adik....lily amy(siti suhaili)



Monday, December 5, 2011

♥.♥.♥.___________♥.♥.♥.

the discharge of the heart 

Every Silver age should be in the sharing of each should give the cry to say if sad in express if necessary

If you smile when you're laughing, I'm sad I cry, and if you're suffering from the pain I feel
Therefore I want people that are around me was always a smile ... ... laughing and happy I was able to create whatever as long as they are happy with me.If you are in the dumps are efficacious to tranquility ubat is a a sincere smile of a man we affectionately